Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/12248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХарченко, Є. В.-
dc.contributor.authorНовіцький, Ю. Я.-
dc.date.accessioned2012-05-08T08:27:53Z-
dc.date.available2012-05-08T08:27:53Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationХарченко Є. В. Оптимізація конструктивних параметрів мобільного підіймального пристрою для ремонту опор надземних переходів магістральних газопроводів / Є. В. Харченко, Ю. Я. Новіцький // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2011. – № 713 : Оптимізація виробничих процесів і технічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні. – С. 122-126. - Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12248-
dc.description.abstractРозглянуто питання оптимізації конструктивних параметрів підіймального пристрою для ремонту опор надземних переходів магістральних трубопроводів. Наведено розрахункові схеми та рівняння для визначення реакцій у місцях контакту роликів ланцюга з підкладкою трубопроводу, а також зусиль натягу ланцюга. The problem of optimizing the design parameters of a lifting device for repair of tower above ground conversionpipelines. Adduced the calculation scheme and equations to determine the reactions in the ground contact rollerchain lined pipe and effort tension chain.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleОптимізація конструктивних параметрів мобільного підіймального пристрою для ремонту опор надземних переходів магістральних газопроводівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Оптимізація виробничих процесів і технологічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні. – 2011. – № 713

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
027_Optimіzacіja konstruktivni_122_126_713.pdf641.07 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.