https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/12162
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bobalo, Yuriy | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-27T10:14:33Z | - |
dc.date.available | 2012-04-27T10:14:33Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Bobalo Y. Problems and concepts of ensuring reliability of electro- and radio-еlectronic аpparatus / Yuriy Bobalo // Computational Problems of Electrical Engineering. – 2011. – Volume 1, number 1. – P. 1–3. – Bibliography: 1title. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12162 | - |
dc.description.abstract | Analysis of problems and tendencies which characterize today’s state of theory and practice of ensuring quality and reliability of electro- and radioelectronic apparatus is given. The expediency of development and introduction of optimisation of these processes with respect to criteria of quality as well as rational supply and use of resources is substantiated. У статті подано аналіз проблем і тенденцій, які характеризують сьогодення стану теорії та практики забезпечення якості й надійності електро- і радіоелектронної апаратури. Обгрунтовано доцільність розвитку і введення оптимізації цих процесів стосовно критеріїв як якісного, так і раціонального постачання й використання відповідних ресурсів. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Publishing House of Lviv Polytechnic National University | uk_UA |
dc.subject | optimization of technological processes | uk_UA |
dc.subject | quality | uk_UA |
dc.subject | deffectiveness | uk_UA |
dc.subject | reliability | uk_UA |
dc.title | Problems and concepts of ensuring reliability of electro- and radio-еlectronic аpparatus | uk_UA |
dc.title.alternative | Проблеми і засади забезпечення надійності електро- і радіоелектронної апаратури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Computational Problems Of Electrical Engineering. – 2011. – Vol. 1, No. 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.