Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/12073
Title: Концептуальні засади формування дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами
Authors: Кут, В.
Bibliographic description (Ukraine): Кут В. Концептуальні засади формування дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами / В. Кут // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 715 : Інформаційні системи та мережі. – С. 183-193. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: інформаційні технології
методи штучного інтелекту
експертна система CLIPS
information technologies
methods of artificial intelligence
consulting model CLIPS
Abstract: Розглянуто питання специфіки навчання слухачів з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології замінюються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання. Вибір оптимального навчального маршруту для слухачів з особливими потребами залежить від їхніх індивідуальних особливостей й вимагає для кожного конкретного випадку розроблення своїх програмних інструментів. Questions about the specific of studies of listeners with the special necessities are examined in the article. In this case traditional educational technologies are substituted by distance. It predetermines the use of modern interactive information technologies of studies. The choice of optimal educational route for listeners with the special necessities depends on their individual features. He requires development of the programmatic instruments for every concrete case.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12073
Content type: Article
Appears in Collections:Інформаційні системи та мережі. – 2011. – №715

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО.pdf866.97 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.