Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11966
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТретякова, Л. І.-
dc.contributor.authorЧучмарьова, С. Й.-
dc.contributor.authorПрийма, П. Б.-
dc.date.accessioned2012-04-02T11:47:56Z-
dc.date.available2012-04-02T11:47:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТретякова Л. І. Маркетингові аспекти застосування електронних технологій бізнесу / Л. І. Третьякова, С. Й. Чучмарьова, П. Б. Прийма // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 479–483. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11966-
dc.description.abstractПереконання про домінуюче значення маркетингової орієнтації в поведінці польських підприємств, які діють на ринку, в світлі досліджень, проведених за останні десять років, видається необґрунтованим. У статті автор на підставі аналізу результатів різних досліджень підтверджує цю високу тезу і вказує на найістотніші причини стану таких речей. The conviction about a prevailing role of marketing orientation of Polish businesses’ performance operating on the market seems to be not justified by recent research. The author of this paper tries to verity the above thesis on the basic of the results of various scientific research and to indicate the most essential causes for the above mentioned state of matters.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти застосування електронних технологій бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
83.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.