Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11955
Title: Оцінка якості навчання спеціалістів з менеджменту та туризму
Authors: Точинска, Й. В.
Фуртак, M. O.
Bibliographic description (Ukraine): Точинска Й. В. Оцінка якості навчання спеціалістів з менеджменту та туризму / Й. В. Точинска, M. O. Фуртак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 473–478. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: якість навчання у ВНЗ
оцінка якості навчання
кількісний критерій оцінки якості навчання
education quality in high school
evaluation of education quality
quantitative criterion for evaluate of education quality
Abstract: Наведено критичний огляд методів оцінювання якості навчання у ВНЗ, сформульовано вимоги до критерію оцінювання якості навчання і на цій підставі запропоновано кількісний критерій та обґрунтовано придатність запропонованого критерію для оцінювання якості навчання. Запропоновано ресурсно-цільовий підхід до оцінювання досягнення цілей у системі дерева цілей навчання у ВНЗ, а в якості критерію оцінювання навчання прийнято ймовірність досягнення цілей. The critical review of evaluation of education quality methods in high school is presented, formulated requirements for criterion of evaluation of education quality, proposed quantitative criterion, substantiated usefulness of chosen criterion for evaluate of education quality in the article. There is proposed approach „aims – resources” education system in high school, criterion of evaluation education quality in this system gives probability of attainment of education aims.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11955
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
82.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.