Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11951
Title: Філософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI столітті
Authors: Слюсарчик, С.
Слюсарчик, Р.
Bibliographic description (Ukraine): Слюсарчик С. Філософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI столітті / С. Слюсарчик, Р. Слюсарчик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 765-771. – Бібліографія: 13 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетинг
ринкова орієнтація
ринковий потенціал
філософія кайзен
marketing
market orientation
market potential
philosophy of Kayzen
Abstract: Проаналізовано підходи кайзен та можливість їх застосування для створення конкурентних переваг підприємства на ринку. Окремо розглянуто систему мотивації працівників до пошуку інноваційних рішень. In the article approaches of Kayzen and possibility of their application are analysed for creation of competitive edges of enterprise at the market. Separate attention is spared the system of worker motivation of workers to realization of search of innovative decisions.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11951
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
136.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.