Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11942
Title: Вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру
Authors: Хоменко, А. І.
Bibliographic description (Ukraine): Хоменко А. І. Вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру / А. І. Хоменко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 752–756. – Бібліографія: 12 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетингова діяльність
невизначеність
адаптація
організаційно- виробнича структура
організаційні зміни
marketing activity
vagueness
adaptation
organizationally production structure
organizational changes
Abstract: Розглянуто вплив невизначеностей в маркетинговій діяльності машинобудівних підприємств на їх організаційно-виробничу структуру. Запропоновано розподіл невизначеностей, які виникають в маркетинговій діяльності, на дві групи: первинні, вторинні. Значну увагу приділено вторинним невизначеностям, які виникають в маркетинговій діяльності.In the article influence of uncertainties in marketing activity of the machine-building enterprises on their organizational – industrial structure is considered. Division of uncertainties which arise in marketing activity on two groups is offered: primary, secondary. In the article the significant attention is given to secondary uncertainties which arise in marketing activity.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11942
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
133.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.