Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11522
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКут, В.-
dc.date.accessioned2012-02-14T11:31:54Z-
dc.date.available2012-02-14T11:31:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКут В. Алгоритм створення дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами / В. Кут // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 8–12 жовтня 2011 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 161–164. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11522-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання специфіки навчання слухачів з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології замінюються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання.The article addresses the specifics of teaching students with special needs. In this case, the traditional educational technologies are replaced by distance, which makes use of modern interactive information technology training.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectінтелектуальні інформаційні системиuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпечення комплексу Moodleuk_UA
dc.subjectметоди штучного інтелектуuk_UA
dc.subjectintelligent information systemsuk_UA
dc.subjectinformation technologyuk_UA
dc.subjectsoftware complex Moodleuk_UA
dc.subjectmethods of artificial intelligenceuk_UA
dc.titleАлгоритм створення дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf290.86 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.