Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11497
Title: Розробка тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду
Authors: Бущак, Г. А.
Bibliographic description (Ukraine): Бущак Г. А. Розробка тестових завдань та їх застосування для підсумкового контролю знань студентів з гуманітарних дисциплін: аналіз досвіду / Г. А. Бущак // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 3-ої Науково-практичної конференції, 8–12 жовтня 2011 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 99–104. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: тест
дидактичні принципи
репрезентативність тесту
структура знань студента
test
didactic principle
representative test
student knowledge structure
Abstract: Тестування має ряд важливих переваг. Ці переваги існують лише при дотриманні технології розробки тестів. Підсумкове тестування сприяє більш повній і гармонійній реалізації дидактичних принципів. Тестове оцінювання навчальних досягнень студентів виконує функцію відслідковування структури знань студентів, що дозволяє удосконалювати зміст окремих тем та методи їх викладання.Testing has several important advantages. These benefits exist only if the technology development test. Final testing contributes to a more complete and harmonious implementation of didactic principles. Test evaluation of educational achievements of students serves as tracking students' knowledge structure that allows to improve the content of individual topics and methods of teaching.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11497
Content type: Article
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf406.88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.