Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorП’ясецька-Глушак, А.-
dc.date.accessioned2012-02-09T11:13:38Z-
dc.date.available2012-02-09T11:13:38Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationП’ясецька-Глушак А. Маркетингово-логістичний підхід до дистрибуції в діяльності видавничого підприємства / А. П’ясецька-Глушак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 426–430. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11460-
dc.description.abstractМетою опрацьовування є виявлення можливості використання методу стратегічної рефлексії в комплексній оцінці відносин, які мають місце в територіальному маркетингу. Відносини розглядаються як взаємовідносини між цільовими ринками, які використовують „дану” територію, а також ринками, які пропонують продукти на „даній” території. Показано принципи інтерпретації результатів, які отримують, і можливість її використання. Звернено увагу на факт, що інтерпретацію інформації, яку отримують, можна здійснювати з використанням методу рефлексії на різних стратегічних рівнях. The aim of the study is to identify the possibility of using a strategic reflection method for complex relationships occurring in the territorial marketing. Relations were examined as the interaction between the target markets, benefiting from the territory, and the products offered by the territory. There are shown the principles of interpretation of results gained and the possibility of their use. It was noted that the interpretation of information obtained using the method of strategic reflection may take place at different levels.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectтериторіальний маркетингuk_UA
dc.subjectметод стратегічної рефлексіїuk_UA
dc.subjectцільові ринкиuk_UA
dc.subjectінтерпретація інформаціїuk_UA
dc.subjectзадоволення потребuk_UA
dc.subjectпродуктuk_UA
dc.subjectмегапродуктuk_UA
dc.subjectterritorial marketinguk_UA
dc.subjectmethod of strategic reflectionuk_UA
dc.subjecttarget marketsuk_UA
dc.subjectinterpretation of informationuk_UA
dc.subjectsatisfaction of necessitiesuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectmegaproductuk_UA
dc.titleМаркетингово-логістичний підхід до дистрибуції в діяльності видавничого підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73.pdf1.44 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.