Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатвій, І. Є.-
dc.contributor.authorКулиняк, І. Я.-
dc.date.accessioned2012-02-09T11:08:33Z-
dc.date.available2012-02-09T11:08:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМатвій І. Є. Особливості реклами в соціальній мережі “Вконтакті” / І. Є. Матвій, І. Я. Кулиняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 375–380. – Бібліографія: 16 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11459-
dc.description.abstractПроаналізовано соціальну мережу “ВКонтакті”. Описано форми поширення реклами в соціальній мережі “ВКонтакті” та охарактеризовано їхні особливості. Визначено переваги та недоліки розміщення реклами в соціальній мережі “ВКонтакті”.The social network “Vkontakte” was analysed. The forms of distribution of advertising in the social network “Vkontakte” and their features were analysed. The advantages and disadvantages of placing of advertising in the social network “Vkontakte” were defined.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectсоціальна мережа “ВКонтакті”uk_UA
dc.subjectвірусний маркетингuk_UA
dc.subjectконтекстна рекламаuk_UA
dc.subjectбанерна рекламаuk_UA
dc.subjectбрендові додаткиuk_UA
dc.subjectsocial network “Vkontakte”uk_UA
dc.subjectviral marketinguk_UA
dc.subjectcontext advertisinguk_UA
dc.subjectbanner advertisinguk_UA
dc.subjectbrand additionsuk_UA
dc.titleОсобливості реклами в соціальній мережі “Вконтакті”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.