Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11359
Title: Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку
Authors: Кара, Н. І.
Трач, О. Ю.
Заяць, Р. Я.
Bibliographic description (Ukraine): Кара Н. І. Ринок реклами в Україні та Німеччині: сучасний стан та тенденції розвитку / Н. І. Кара, Р. Я. Заяць, О. Ю. Трач // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 297-302. – Бібліографія: 33 назви.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: реклама
інтернет-реклама
ринок
інтернет-користувачі
advertisement
Internet advertisement
market
Internet users
Abstract: Розглядається ринок реклами в Україні та Німеччині, зокрема основні контрагенти українського та німецького ринків, їхні основні сфери діяльності, спільні риси та відмінності цих ринків. У роботі також розглянуто роль інтернет-реклами на сучасному етапі розвитку суспільства. This paper considers advertising market in Ukraine and Germany, including main partners of the Ukrainian and German markets, their basic spheres of activity, similarities and differences of these markets. In the paper Internet advertisement’s role was considered at the present stage of society development.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11359
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
51.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.