Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11344
Title: Парадокси і проблеми розвитку теорії і практики маркетингу і логістики
Authors: Чухрай, Н. І.
Bibliographic description (Ukraine): Чухрай Н. І. Парадокси і проблеми розвитку теорії і практики маркетингу і логістики / Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 138-143. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: маркетинг
логістика
еволюція
адаптація
вітчизняний ринок
інтегровані рішення для споживачів
marketing
logistics
evolution
adaptation
the domestic market
integrated solutions for customers
Abstract: Dual nature and character of problems of modern marketing and logistics are highlighted in the article. Features of thinking and mentality of marketing managers and logistics are explained. The ultimate paradox of marketing and logistics in Ukraine discovered. Areas of development priorities and the evolution of adaptation theory and practice of marketing and logistics are outlined. Висвітлено подвійну природу та характер проблем сучасних маркетингу і логістики. Розкрито особливості мислення та менталітету менеджерів з маркетингу і логістики. Виявлено основні парадокси розвитку маркетингу і логістики в Україні. Окреслено напрями еволюції пріоритетів розвитку та адаптації теорії і практики маркетингу і логістики.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11344
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.