Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуряк, П. Ю.-
dc.contributor.authorДудяк, Р. П.-
dc.contributor.authorБугіль, С. Я.-
dc.date.accessioned2012-01-25T12:39:26Z-
dc.date.available2012-01-25T12:39:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБуряк П. Ю. Застосування маркетингової інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств України / П. Ю. Буряк, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 200-206. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11321-
dc.description.abstractРозглянуто сучасні способи розміщення реклами у мережі Інтернет у виробничо-комерційній діяльності підприємств України. Проведено порівняльну характеристику способів здійснення рекламної кампанії в Інтернеті, їхніх переваг та недоліків, проаналізовано обсяги витрат на Інтернет-рекламу в Україні. Запропоновано найефективніші засоби Інтернет-реклами для ефективного просування підприємств України у сфері виробничо-комерційної діяльності на перспективу. The modern methods of placing of advertising are considered in a network the Internet in produce commercial activity of enterprises of Ukraine. Comparative description of methods of realization of publicity campaign is conducted in the, their advantages and failings, the volumes of charges Internet-advertising, are analysed on in Ukraine. The most effective facilities Internet advertising of are offered for effective advancement of enterprises of Ukraine in the field of produce commercial activity on a prospect.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectвиробничо-комерційна діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectкомерційне середовищеuk_UA
dc.subjectтовариuk_UA
dc.subjectІнтернет-рекламаuk_UA
dc.subjectбанерна рекламаuk_UA
dc.subjectрегіональна популярністьuk_UA
dc.subjectпотенційні споживачіuk_UA
dc.subjectблогиuk_UA
dc.subjectблогосфераuk_UA
dc.subjectконтекстuk_UA
dc.subjectіміджева рекламаuk_UA
dc.subjectелектронна поштаuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectproduce commercial activityuk_UA
dc.subjectenterprisesuk_UA
dc.subjectcommercial environmentuk_UA
dc.subjectcommoditiesuk_UA
dc.subjectInternet-advertisinguk_UA
dc.subjectbaner-advertisinguk_UA
dc.subjectregional popularityuk_UA
dc.subjectpotential usersuk_UA
dc.subjectblogsuk_UA
dc.subjectblogosphereuk_UA
dc.subjectcontextuk_UA
dc.subjectimaginary advertisinguk_UA
dc.subjecte-mailuk_UA
dc.subjectweb siteuk_UA
dc.titleЗастосування маркетингової інтернет-реклами у виробничо-комерційній діяльності підприємств Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2010. – №690

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.