Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11176
Title: Роль маркетолога в інноваційній діяльності малого підприємництва
Authors: Коваль, Л. М.
Bibliographic description (Ukraine): Коваль Л. М. Роль маркетолога в інноваційній діяльності малого підприємництва / Л. М. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 190–194. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: мале підприємництво
маркетинг
інновації
економіка
малі та середні підприємства
small enterprise
marketing
innovations
economy
small and middle enterprises
Abstract: Розглянуто роль маркетингу у підприємницькій діяльності, особливості розвитку малого підприємництва в Україні та вплив на його інноваційну діяльність ділових якостей маркетолога, висвітлено незрілість інформаційної інфраструктури, що має надавати різні послуги. The article is devoted to the role of marketing in entrepreneurial activity, peculiarities of development of small entrepreneurship in Ukraine and its influence on innovative activity of professional qualities of marketing specialist, immaturity innovative infrastructure that has to provide different services.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11176
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2011. – №698

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.pdf380.6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.