Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГорбай, О. З.-
dc.contributor.authorГоленко, К. Е.-
dc.date.accessioned2011-12-12T10:41:26Z-
dc.date.available2011-12-12T10:41:26Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГорбай О. З. Моделювання режиму кручення каркаса кузова міського автобуса типу LOW-ENTRY / О. З. Горбай, К. Е. Голенко // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2011. – № 701 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – С. 3-12. - Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11149-
dc.description.abstractОписано режим кручення каркаса кузова міської моделі автобуса типу Low-entry з визначенням зон можливих перевантажень та місцезнаходження недопустимих значень напружень та деформацій в них. За допомогою комп’ютерного моделювання проаналізовано особливості поведінки варіанта поєднання класичної задньої та низькопідлогової передньої частини автобуса середнього класу типу Low-entry при крайових умовах навантажень. A twisting of body framing of low-entry city bus model with determination of areas of possible overloads and location of impermissible values of tensions and deformations in them was calculated. Computer simulation has allowed to define features of common behaviour of bus body framing combined of a classic part on the back and the low floor on the front under action of boundary conditions.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleМоделювання режиму кручення каркаса кузова міського автобуса типу LOW-ENTRYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2011. – № 701

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.