https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11149
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горбай, О. З. | - |
dc.contributor.author | Голенко, К. Е. | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-12T10:41:26Z | - |
dc.date.available | 2011-12-12T10:41:26Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Горбай О. З. Моделювання режиму кручення каркаса кузова міського автобуса типу LOW-ENTRY / О. З. Горбай, К. Е. Голенко // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2011. – № 701 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – С. 3-12. - Бібліографія: 8 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11149 | - |
dc.description.abstract | Описано режим кручення каркаса кузова міської моделі автобуса типу Low-entry з визначенням зон можливих перевантажень та місцезнаходження недопустимих значень напружень та деформацій в них. За допомогою комп’ютерного моделювання проаналізовано особливості поведінки варіанта поєднання класичної задньої та низькопідлогової передньої частини автобуса середнього класу типу Low-entry при крайових умовах навантажень. A twisting of body framing of low-entry city bus model with determination of areas of possible overloads and location of impermissible values of tensions and deformations in them was calculated. Computer simulation has allowed to define features of common behaviour of bus body framing combined of a classic part on the back and the low floor on the front under action of boundary conditions. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.title | Моделювання режиму кручення каркаса кузова міського автобуса типу LOW-ENTRY | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2011. – № 701 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.