Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/11084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧухрай, Н. І.-
dc.date.accessioned2011-12-09T10:27:39Z-
dc.date.available2011-12-09T10:27:39Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЧухрай Н. І. Розроблення та доставка “інтегрованих рішень для споживачів” у ланцюзі вартості / Н. І. Чухрай // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С.339–328. – Бібліографія: 15 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11084-
dc.description.abstractОбґрунтовано пріоритетну роль створення та доставки цінностей для споживача у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства на ринку. Пояснено дуалізм споживної цінності товару. Досліджено еволюцію ціннісних пропозицій на ринку. Розкрито сутність поняття “інтегроване рішення для споживача”. Виявлено складові розроблення та доставки інтегрованих рішень для споживачів. Описано систему формування цінностей в ланцюгу поставок. Запропоновано матрицю вибору стратегії створення та поставки “інтегрованих рішень” для споживачів. Проаналізовано розроблення та доставку інтегрованих рішень для споживачів на прикладі вітчизняного підприємства. The importance of creating and delivering value to the consumer is proved. Consumer goods value dualism grounded Evolution of value propositions to market was investigated. The essence of the concept of “integrated solution for the consumer” explained. Parts of the development and delivery of integrated solutions for customers identified. The system of values in the supply chain is described. Matrix choice of strategy creation and delivery of “integrated solutions” for consumers was developed. The essence of the development and delivery of integrated solutions for consumers are exposed on the examples of domestic enterprise.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectцінність для споживачаuk_UA
dc.subjectінтегровані рішення для споживачаuk_UA
dc.subjectеволюція ціннісних пропозиційuk_UA
dc.subjectатриця вибору стратегійuk_UA
dc.subjectvalue for the consumeruk_UA
dc.subjectintegrated solutions for the consumeruk_UA
dc.subjectthe evolution of value offersuk_UA
dc.subjectmatrix choice of strategyuk_UA
dc.titleРозроблення та доставка “інтегрованих рішень для споживачів” у ланцюзі вартостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2011. – №698

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48.pdf943.28 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.