Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/10970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДорош, О. І.-
dc.date.accessioned2011-12-06T08:52:50Z-
dc.date.available2011-12-06T08:52:50Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДорош О. І. Маркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємства / О. І. Дорош // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 698 : Проблеми економіки та управління. – С. 150–155. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10970-
dc.description.abstractДосліджено систему функціональних стратегій конкурентоспроможності підприємства – технологічну, виробничу, маркетингову, фінансову, стратегію досліджень і розвитку, організаційну та стратегію людських ресурсів. Описано особливості, види, значення маркетингової стратегії підприємства. The system of functional strategies of the enterprise’s competitiveness is inverstigated. Among them there are technological, production, marketing, financial, research and development, organizational and staff strategies. The specific, types and role of firm’s marketing strategy are described.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectenterprise’s competitivenessuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2011. – №698

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf594.46 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.