Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/1090
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКосар, Н. С.-
dc.contributor.authorОгерчук, Ю. В.-
dc.contributor.authorСавченко, Ю. Т.-
dc.date.accessioned2009-09-08T08:16:53Z-
dc.date.available2009-09-08T08:16:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКосар Н. С. Особливості просування банківських продуктів / Н. С. Косар, Ю. В. Огерчук, Ю. Т. Савченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 635 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 97–101. – Бібліографія: 16 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/1090-
dc.description.abstractРозглянуто питання оцінки розвитку страховика, методології та методик оцінювання. Отримані результати щодо оцінки аналізуються на прикладі страхової компанії «ОРАНТА». Пропонується новий підхід до оцінювання розвитку страховика з урахуванням ризиків його діяльності. The article is deducted to the issues of the development evaluation of the insurer, to the analysis of the methods and methodologies of this evaluation. The received results of the evaluation are compared on the example of the insurer “ORANTA”. The new approach to the development evaluation with the risk monitoring is suggested.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.titleОсобливості просування банківських продуктівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2008. – №635

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf160.43 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.