Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/1076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБжуска, Я.-
dc.date.accessioned2009-09-08T08:07:35Z-
dc.date.available2009-09-08T08:07:35Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБжуска, Я. Інноваційні моделі бізнесу / Я. Бжуска // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 29–35. – Бібліографія: 5 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/1076-
dc.description.abstractОдним з найістотніших чинників ефективної конкуренції підприємства є його здатність і результативність упровадження інновацій. Це також важливо для будівництва і результативності бізнес-моделей. У статті увага сконцентрована на тих аспектах інновацій, які пов’язані з формуванням стратегії і моделі бізнесу. Здійснено спробу визначити роль інновацій у розробленні стратегії енергетичних підприємств, зумовленої істотними змінами принципів і механізмів функціонування енергетичного ринку та новою енергетичною політикою ЄС. Все ширше впровадження принципів конкуренції, а також пошук нового попиту зумовлює необхідність стратегічної реорієнтації підприємств, необхідними стануть моделі бізнесу і методи формування стратегії, які ґрунтуються на інноваціях. One of the most important factors of effective competing of a company is its widely understood ability and effectiveness of introducing innovations. It is also important for constructing business models and their effectiveness. The paper focuses on these aspects of innovations which are related with shaping strategy and business model. An attempt has been made to define role of innovation in creating strategy of power companies determined by significant changes of rules and mechanisms of power market functioning as well as by new power policy of the EU. Wider implementation of competition principles and searching for new demand necessitates strategic reorientation of companies; business models and methods of constructing strategies based on innovations shall be used to the greater degree.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.subjectмоделі бізнесуuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.subjectенергетична політикаuk
dc.subjectbusiness modelsuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectinnovationsuk
dc.subjectcompetitionuk
dc.subjectpower policyuk
dc.titleІнноваційні моделі бізнесуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №628

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
05.pdf309.66 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.