Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/10759
Title: Постановка і розв’язування задач з економіки у віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки
Authors: Воловець, Я. В.
Bibliographic description (Ukraine): Воловець Я.В. Постановка і розв’язування задач з економіки у віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки / Я. В. Воловець // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2011. – № 703 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 69–72. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: тест
тестове завдання
сторінка середовища
вікно середовища
етап формування підрахунку
формула підрахунку
test
test task
page of environment
window of environment
stage of forming of count formula of count
Abstract: Описано можливості середовища Moodl щодо створення у ньому тестів підвищеної складності, оцінювання якості та контролю знань студентів економічних напрямів. Проаналізовано доцільність формування тестових завдань типу “підрахунок” для формування пакета контрольних заходів та екзаменаційного контролю відповідно до рекомендацій нормативних документів Львівської політехніки. Description over of possibilities of environment of moodl is brought in relation to creation in him of tests of the increased complication, evaluation of quality and control of knowledge of students of economic directions. Expediency of forming of test tasks to the type is analysed “count” for a packet of control measures and examination control assembly in accordance with recommendations of normative documents of Lvivska politehnika.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10759
Content type: Article
Appears in Collections:Інформатизація вищого навчального закладу. – 2011. – № 703

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf409.31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.