Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/1062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГлинський, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2009-09-08T07:51:28Z-
dc.date.available2009-09-08T07:51:28Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГлинський Н. Ю. Формування комплексу маркетингу міста / Н. Ю. Глинський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 623 : Логістика. – С. 52–60. – Бібліографія: 14 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/1062-
dc.description.abstractПроаналізовано існуючі підходи до формування комплексу маркетингу міста та відображено авторський підхід до його формулювання. Визначено сутність поняття міста як товару, деталізовано інші складові комплексу маркетингу міста: ціни, розподілу, просування. Визначено основних адресатів системи маркетингових комунікацій міста. The analysis of existent approaches to forming of complex of marketing of city is conducted and represented author approach to it formulation in the article. Determine essence of concept of city as commodity, working out in detail of other constituents of complex of marketing of city is carried out (price, distribute, advancement). Basic addressees of the system of marketing communications of city are definite.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.titleФормування комплексу маркетингу містаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Логістика. – 2008. – №623

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09.pdf296.7 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.