https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/10321
Title: | Особливості експертного грошового оцінювання прибережних земель |
Other Titles: | Особенности экспертного денежного оценивания прибережных земель Features of expert money estimation of coast lands a sea |
Authors: | Шульган, Р. |
Bibliographic description (Ukraine): | Шульган Р. Особливості експертного грошового оцінювання прибережних земель / Р. Шульган // Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва : збірник наукових праць Західного геодезичного товариства УТГК / Західне геодезичне товариство Українського товариства геодезії і картографії, Національний університет "Львівська політехніка" ; головний редактор І. С. Тревого. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – Випуск 1 (21). – С. 255–259. – Бібліографія: 9 назв. |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | експертна грошова оцінка теорія нечітких множин |
Abstract: | Розроблено порядок експертного оцінювання вартості земельних ділянок на основі порівняльного підходу із застосуванням теорії нечітких множин, за допомогою якого можна з достатньою точністю розраховувати розраховувати вартість земель залежно від їх розташування відносно моря. Розработан порядок экпертного оценивания стоимости земельных участков на основе сравнительного подхода с применением теории нечетких множественных чисел, с помощью которого можно с достаточной точностью рассчитывать стоимость земель в зависимости от их размещения относительно моря. The order of expert money estimation of lands is developed on the basis of comparative approach with the use of theory of unclear plurals by which it is possible with sufficient exactness to expect the cost of lands depending on their spatial location in relation to a sea. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10321 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Сучасні досягнення геодезичної науки та виробництва. – 2011. – Випуск 1(21) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.