Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/1020
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧухрай, Н. І.-
dc.contributor.authorДовба, М. О.-
dc.date.accessioned2009-09-08T06:48:58Z-
dc.date.available2009-09-08T06:48:58Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЧухрай Н. І. Залучення клієнта до участі у інноваційній діяльності підприємства / Н. І. Чухрай, М. О. Довба // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 628 : Проблеми економіки та управління. – С. 352–359. – Бібліографія: 9 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/1020-
dc.description.abstractВисвітлюється еволюція ролі клієнта в інноваційній діяльності: від пасивного замовника до активного учасника у розробленні нового товару. Вивчаються методи маркетингових досліджень споживчих потреб на промислових ринках. Доводиться неефективність використання традиційних методів маркетингових досліджень при аналізі нових застосувань або властивостей товару. Розкривається сутність таких методів маркетингового дослідження, як емфатичне проектування та спостереження за провідними користувачами. In the article the evolution of role of client in innovative activity is given: from a passive customer to the active participant in development of new commodity. The methods of marketing researches of consumer necessities are studied on industrial markets. There is inefficiency of the use of traditional methods of marketing researches at the analysis of new applications or properties of commodity. Essence of such methods of marketing research as empathic planning and looking after leading users is explained.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.subjectеволюція ролі клієнта.uk
dc.subjectтрадиційні методиuk
dc.subjectмаркетингових дослідженьuk
dc.subjectбезпосередня участь уuk
dc.subjectрозробленні нового товаруuk
dc.subjectемфатичне проектування та спостереження за провідними користувачамиuk
dc.subjectevolution of role of clientuk
dc.subjecttraditional methods of marketing researchesuk
dc.subjectdirect participating in development of new commodityuk
dc.subjectempathic planning and looking after leading usersuk
dc.titleЗалучення клієнта до участі у інноваційній діяльності підприємстваuk
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2008. – №628

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
55.pdf210.8 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.