Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/10009
Title: Методичні рекомендації визначення платоспроможності лізингоотримувачів
Other Titles: Methodical recommendations of evaluation of payability of leasing companies clients
Authors: Подольчак, Н. І.
Bibliographic description (Ukraine): Подольчак Н. І. Методичні рекомендації визначення платоспроможності лізингоотримувачів / Н. І. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 691 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 200–210. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: оцінювання платоспроможності
дискримінантні моделі
методи багатовимірного аналізів
класифікація підприємств
фінансові індикатори
evaluation of payability
disrimanant models
multyanalysis methods
classification enterprises
financial indicators
Abstract: Розроблені методичні рекомендації визначення платоспроможності лізингоотримувачів із застосуванням методів багатовимірного аналізу. Здійснено поділ потенційних лізингоотримувачів на класи за рівнем ризику, використовуючи метод головних компонент, та розроблено дискримінантні рівняння для цих класів, застосовуючи дискримінантний метод. It was elaborated the methodical recommendations of evaluation of payability of leasing companies clients using multyanalysis methods. Author proposed classification enterprises by group using financial indicators and risk indicator using factor analysis. Also it was elaborated the disrimanant models using disrimanant analysis.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10009
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2010. – №691

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.