Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject marketing communications

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2016Advertising and its place in the system of marketing in UkraineMyna, Zhanna; Blaha, Tatiana; Biletska, NataliaArticle2016Advertising and its place in the system of marketing in UkraineMyna, Zhanna; Blaha, Tatiana; Biletska, Natalia
2013Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects)Bajdak, А.; Janeczek, U.Article2013Marketing communication strategies of polish Enterprises in eu markets (chosen aspects)Bajdak, А.; Janeczek, U.
26-Feb-2019Marketing communications as a necessary prerequisite for efficient work of a philharmonyKaryy, O.; Protsak, K.; Prosovych, O.; Lviv Polytechnic National UniversityArticle26-Feb-2019Marketing communications as a necessary prerequisite for efficient work of a philharmonyKaryy, O.; Protsak, K.; Prosovych, O.
2013Objectives Of Educational Sponsorship as a Marketing Communication Tool and Its Application at the Sate Oil Company of Azerbaijan Republic/ SOCARAbutalibov, Rasim; Guliyev, SeymurArticle2013Objectives Of Educational Sponsorship as a Marketing Communication Tool and Its Application at the Sate Oil Company of Azerbaijan Republic/ SOCARAbutalibov, Rasim; Guliyev, Seymur
20-Jun-2017Взаємодія е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей до споживачівКасян, С. Я.; Kasian, S. Y.; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Oles Honchar Dnipro National UniversityArticle20-Jun-2017Взаємодія е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей до споживачівКасян, С. Я.; Kasian, S. Y.
2012Вибір спеціалізованих інтернет-порталів як засобів маркетингових комунікацій підприємстваСавченко, Ю. Т.; Шуліченко, А. Є.; Карий, О. І.Article2012Вибір спеціалізованих інтернет-порталів як засобів маркетингових комунікацій підприємстваСавченко, Ю. Т.; Шуліченко, А. Є.; Карий, О. І.
2012Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету «Львівська політехніка»Ржеуський, Антоній ВалентиновичPresentation2012Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету «Львівська політехніка»Ржеуський, Антоній Валентинович
2015Комплексна програма комунікацій підприємства із громадськістю як інструмент впливу на його ділову репутаціюЯсінська, Ю. Р.Article2015Комплексна програма комунікацій підприємства із громадськістю як інструмент впливу на його ділову репутаціюЯсінська, Ю. Р.
26-Feb-2018Маркетингова та логістична діяльність автомобілебудівних підприємствТерлецька, В. О.; Національний університет “Львівська політехніка”Article26-Feb-2018Маркетингова та логістична діяльність автомобілебудівних підприємствТерлецька, В. О.
2014Математичне та програмне забезпечення маркетингової діяльності підприємства в онлайн-спільнотахПелещишин, Оксана ПетрівнаAutoreferat2014Математичне та програмне забезпечення маркетингової діяльності підприємства в онлайн-спільнотахПелещишин, Оксана Петрівна