Skip navigation

putin IS MURDERER

Browsing by Subject brand

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 21
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2013Region rebranding technologiesKolesnycka, NataliaArticle2013Region rebranding technologiesKolesnycka, Natalia
20-Jun-2017Social media as an element in the communication process of brandsБучинська, Н.; Buczyńska, Natalia; Університет ім. Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін (Республіка Польща); Maria Curie-Skłodowska UniversityArticle20-Jun-2017Social media as an element in the communication process of brandsБучинська, Н.; Buczyńska, Natalia
2021Дизайн просторів для презентації модних колекційЛінда, Світлана Миколаївна; Квасниця, Роксоляна Богданівна; Національний університет "Львівська політехніка"; Яковець, Інна Олександрівна; Тканко, Зеновія ОлексіївнаDissertation2021Дизайн просторів для презентації модних колекційКвасниця, Роксоляна Богданівна
2014Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичностіРешетнікова, І. Л.; Решетнікова, Г. С.Article2014Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичностіРешетнікова, І. Л.; Решетнікова, Г. С.
26-Feb-2018Дослідження еволюції поняття “бренд” в контексті розвитку суспільстваБоєнко, О. Ю.; Донецький національний університет імені Василя СтусаArticle26-Feb-2018Дослідження еволюції поняття “бренд” в контексті розвитку суспільстваБоєнко, О. Ю.
2011Дослідження можливостей франчайзингу як чинника інтеграції української економіки у світове господарствоДомарадзька, Г. С.; Гладун, Т. М.Article2011Дослідження можливостей франчайзингу як чинника інтеграції української економіки у світове господарствоДомарадзька, Г. С.; Гладун, Т. М.
2016Ефективність франчайзингу як форми організації ресторанного бізнесуЧорій, М. В.Article2016Ефективність франчайзингу як форми організації ресторанного бізнесуЧорій, М. В.
2009Застосування брейдингу: переваги і недолікиБілан, О. В.Article2009Застосування брейдингу: переваги і недолікиБілан, О. В.
2013Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємстваМішустіна, Т. С.; Філалі Ансарі, Ю. С.Article2013Лояльність персоналу як основа управління корпоративною торговельною маркою промислового підприємстваМішустіна, Т. С.; Філалі Ансарі, Ю. С.
2011Методологія формування брендуСтупак, І. О.Article2011Методологія формування брендуСтупак, І. О.